Zelená káva v otázkách a odpovědích

Se zelenou kávou se pojí hned několik nej. To první si vysloužila díky tomu, že je v současnosti nejvyhledávanějším prostředkem na podporu hubnutí, další jí pak patří za to, že je zároveň prostředkem nejdiskutovanějším. Abychom vnesli alespoň trochu světla do tohoto tématu, přinášíme Vám odpovědi na pět nejčastějších otázek, se kterými se na nás naši zákazníci v souvislosti se zelenou kávou obracejí.

1. Opravdu mi zelená káva pomůže při hubnutí?

Četné studie prokázaly, že ano.

2. Jak mi výtažek ze semen zelené kávy pomůže zhubnout?

Odborníci přičítají tyto výsledky kyselině chlorogenové, která omezuje vstřebávání glukózy do krevního oběhu a zabraňuje tak její přeměně na tělesný tuk.

3. Jak vysoký je obsah kyseliny chlorogenové ve Vaší zelené kávě?

Zelená káva, kterou najdete v naší nabídce, pochází z arabiky a obsahuje 140 mg/g kyseliny chlorogenové. Jen pro srovnání, nepražená káva robusta obsahuje pouze 65 mg/g této kyseliny. A káva pražená, tedy klasická káva tak, jak ji známe, obsahuje o minimálně 70 procent této kyseliny méně.

4. Jak často si mám zelenou kávu vařit?

V ideálním případě dvakrát denně, a to vždy půl hodiny před hlavním jídlem.

5. Za jak dlouho zhubnu?

Každý jsme jiný, což platí i o našich reakcích na různé podněty. Někdo tak může vypozorovat účinky pravidelné konzumace zelené kávy už za jediný měsíc, jiný k tomu potřebuje dvojnásobně delší dobu a někomu se může zdát, že mu ke zhubnutí nestačily ani 3 týdny popíjení zelené kávy. Jak již tedy bylo naznačeno a jak také prokázaly lékařské studie, pozitivní účinky zelené kávy by se měly dostavit v průběhu 4 až 16 týdnů.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.